کارخانه بلوک سبک کیبکس قم بلوک سبک

بلوک سبک کیبکس

بلوک کیبکس قم

بلوک سبک کیبکس قم نوعی بتن سبک است که با فرمولی بسیار ساده ساخته میشود و میتواند در اندازه‌های متفاوت برای مصارف ساختمانی متفاوت استفاده شود. کارخانجات مورد تایید و معتبر، کیبکس یا همان بلوک هبلکس را از موادی همچون. ماسه، سیمان، آهک، گچ و پودر آلمینویم و موادی دیگر برای هوادهی میسازند. از جمله ویژگی های بارز بلوک کیبکس نسبت به ساختمان های سنتی با آجرهای نسوز قدیمی این است .که این بلوک بسیار مقاوم و آکوستیک بوده و نوعی عایق صوت است.

مزایا بلوک کیبکس قم

سبک ولی بسیار مقاوم و با دوام

با بهره گیری از روش ویژه ساخت بتن هوادار اتوکلاو شده، بتنی بسیار سبک (تقریبا ۱/۵ وزن بتن معمولی و نصف وزن آب)، با ساختار منحصر به فرد متخلخل (سلولی)  بدست می آید. این ساختار برای مدت طولانی به تعمیر و نوسازی نیاز ندارد و عمر بسیار طولانی خواهد داشت. بتن هوادار اتوکلاو شده علیرغم وزن سبک آن بسیار بادوام می باشد.

مقاومت حرارتی بالا

بلوک کیبکس قم، عایق یکپارچه ای را بدون پل حرارتی (نقاط سرد) در ارتباط با ساختمان از طریق دیوار فراهم می کند. بتن هوادار اتوکلاوشده کیبکس به دلیل خصوصیات حرارتی یکپارچه، علاوه بر مقاومت بالا و نیز به دلیل استفاده از ملات (چسب) که اتصال آنها را از طریق یک لایه بسیار نازک  ایجاد می کند، نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز می باشد.

بلوک کیبکس قم

مقاوم در برابر صدا

سر و صدا یکی از مهمترین معضلات زندگی مدرن برای ساکنین منازل، آپارتمان ها، مجتمع های بزرگ مسکونی و مجتمع های تجاری است. یک دیوار ساخته شده از محصول بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس، بهترین عایق بندی را جهت جلوگیری از انتقال صدا به وجود می آورد. ساختار متخلخل و سطح تماس بالای محصولات بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس، جنبش های مکانیکی را خنثی کرده،. به میزان قابل ملاحظه ای آلودگی های صدای بیرون را دفع می کند،. انعکاس صدا را در محیط داخل از بین برده، شرایط مناسب و آرامی را برای ساکنین فراهم می سازد.

مقاوم در برابر آتش

مصالح امن تر مصالح بهتری هستند. از آنجاکه اجزای تشکیل دهنده بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس را مواد طبیعی معدنی تشکیل می دهند، .نه تنها آتش زا نیست، بلکه نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مقاومت بیشتری در برابر آتش دارد و گاز مضر تولید نمی کند. بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس قادر است در برابر دمای شدید،  تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت کند.  یک دیوار ۱۰ سانتیمتری غیر باربر کیبکس دارای ارزش  UL(درجه آتشپادی) برابر با ۴ ساعت می باشد که این عدد بیش از الزامات سخت ترین استانداردهای موجود ساختمانی است.

سهولت در اجرا

وزن بسیار کم  بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس، هزینه های حمل و نقل و جابجایی آن را تا محل استفاده در پروژه ها و محل اجرا کاهش می دهد. بتن هوادار اتوکلاو شده بلوک کیبکس قم به صورت بلوک یا پانل در ابعاد مختلف و بسیار دقیق و بر اساس بالاترین استانداردهای موجود و  با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا ازکشور آلمان تولید می گردند. به همین دلیل زمانی که محصولات کیبکس به صورت بسته بندی شده به محل مصرف می رسند، با  کمترین هزینه آماده نصب می گردند. دقت بالای تولید و بسته بندی مناسب محصولات، تمیز کاری پس از نصب را نیز بطور چشمگیری کاهش می دهد.

بلوک کیبکس قم

بنای سبز

بتن های هوادار اتوکلاوشده به عنوان مصالح سبز شناخته شده اند. با استفاده از  بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس ازاینکه مصالحی سازگار با محیط زیست را انتخاب کرده اید اطمینان کامل  خواهید داشت.
بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس از سیلیس، آهک و گچ  که به مقدار زیادی به صورت مواد معدنی در طبیعت یافت می شوند، تشکیل شده است. انرژی مصرف شده برای تولید محصولات کیبکس در مقایسه با سایر محصولات ناچیز می باشد. تولید محصول نیز هیچ گونه آلایندگی برای طبیعت ندارد.

فضایی هنری و زیبا

دیوارهای ساخته شده با بتن های هوادار اتوکلاو شده کیبکس از دیوارهای ساخته شده با مصالح سنتی ِدیگر نازکترند و به همین علت، فضای داخلی بیشتری را نسبت به فضای مشابه ساخته شده با مصالح سنتی ایجاد و نیز انعطاف  پذیری بیشتری را برای طراحان فراهم می سازند. سازه های ساخته شده با  بتن های هوادار اتوکلاو شده کیبکس، امکان اجرای انواع پوشش ها و رنگ های گوناگون را جهت زیبایی بیشتر فضا و بهبود ویژگی های بصری محیط فراهم می سازند. سازه های ساخته شده از بتن هوادار اتوکلاو شده کیبکس قابلیت پوشش با گچ (رویه و آستر) و هرگونه پوشش معمول و رایج دیگر را دارا می باشند.

بلوک کیبکس قم

مقاومت در برابر یخ زدگی

به دلیل ساختار متخلخل دارای درصد بالای حفره های بسته، مقاومت خوبی در برابر یخ زدگی دارد. که امتحان خود را در کشورهای سرد سیری مانند سوئد پس داده است.

عمر طولانی

عمر ساختمان های ساخته شده با این محصول در سوئد، بالغ بر ۸۵ سال شده است.

مقاومت در برابر ضربه

بتن هوادار اتوکلاو شده به دلیل ساختار متخلخل توانایی خوبی در مستهلک کردن انرژی ضربه دارد.

کاهش هزینه حمل به دلیل سبکی و ابعاد مناسب

به دلیل وزن مخصوص کم و ابعاد مناسب پالت، امکان حمل و بارگیری حجم بیشتری از محصول وجود دارد.