خرید بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی

بلوک سبک هبلکس زنجان

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی

بلوبلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی یا همان هپلکس (heblex) از مواد و مصالح نوین ساختمانی است و به یک نوع بتن متخلخل میگویند که در ساختمانها قابل استفاده و کاربرد دارد. مقاومت فشاری بالا و وزن پایین ازمزایای هبلکس است. لوله گذاری و سیم کشی ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به راحتی انجام میپذیرد چون بلوک هبلکس به راحتی توسط اره برش خورده ومیخ و پیچ به راحتی در ان فرو میرود. مقاومت بالای هبلکس در مقابل اتش بسیار مورد توجه قرار گرفته. عایق بسیار مناسب حرارت وصدا از محسنات هبلکس است .

ویژگی‌های بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی

بلوک سبک کیبکس کیمیای بهروزی ویژگی های بسیار زیادی دارد که پایین امدن زمان ساخت و ساز و صرفه جویی در هزینه ها را شامل میشود 

وزن پایین هبلکس

یکی از بارزترین مزایای هبلکس وزن پایین هبلکس نسبت به آجر و سایر مصالح دیوارچینی است. یک عدد هبلکس در ابعاد 20×25×60 به تعداد 46 اجر حجم دارد ولی وزن هبلکس حدود یک به 4  نسبت به اجر میباشد.

هبلکس مقاوم در برابر زلزله

سازه های سبک ساختمانی در برابر زمین لرزه استحکام و مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند.این نوع ساختمانها در مقابل فشارها و تنشهای بیرون مقاومت بالا دارند.در سازه هایی که از هبلکس استفاده شده وزن ساختمان به مقدار قابل توجه ای پایین امده و مقاومت ساختمان را در مقابل زمین لرزه بالا میبرد.

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی

هبلکس عایق حرارتی 

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی به لحاظ ویژگیهای که دارد دارای عایق گرما ،سرما و صدا میباشد. قانونهای جدید عایق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالکان از هبلکس استفاده کنند تا احتیاج به عایقی دیگری نباشد.

هبلکس عایق آتش سوزی 

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی حرارت را به کندی هدایت و انتقال میدهد. استفاده از سلیس در هبلکس باعث میشود هبلکس نسوزد. انتقال اتش به قسمتهای دیگر ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به سختی انجام میگیرد.جلوگیری از انتقال اتش از مزیتهای مهم هبلکس است.

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی

صرفه جویی در سرعت و هزینه ساخت و ساز

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی بزرگتر از دیگر مصالح ساختمانی است.راحتی دیوار چینی با هبلکس به اندازه ای هست که حتی کارگر معمولی هم میتواند دیوارچینی با هبلکس را انجام دهد.حمل هبلکس به خاط وزن پایین سرعت عمل کارگران را در انتقال بلوک هبلکس بالا میبرد.شما درمقایسه با آجر هزینه کمتری را خواهید پرداخت نمود چون هبلکس حتی ملات سیمان کمتری نیاز دارد همه وهمه موید این است که هزینه تمام شده کارگری، انتقال، دیوار چنی و مصرف ملات کمتر از مصالح قدیمی تر خواهد بود.

هبلکس و سیم کشی 

بلوک سبک هبلکس کیمیای بهروزی خاصیت برشکاری آسانی دارد به طوری که با اره چوب بری قابل برش است در هنگام برشکاری ضایعات کمتری دارد و سیمکشی به سهولت انجام میپذیرد